fredag 12. februar 2010

Hello Bali!

Nå har vi vært litt mer enn en uke her på Bali! Det er helt utrolig:) Vi koser oss i varmen, men det kan noen ganger bli litt for varmt! Vi har skole fra åtte til tolv vanligvis og fagene er vanskelige. Etter skolen koser vi oss enten ved bassenget i villaen eller stranden, shopper, spiser middag og opplever kulturen=) Det er veldig spennende og morro å tenke på at jeg skal være her i 3 1/3 måned! Håper jeg får et større innblikk i øya Bali videre i oppholdet mitt!

Unnskyld for lite blogging, men har vært mye farting og opplevelser. Vi har tatt masse fine bilder som jeg har lyst til å legge ut, men så er det det at det tar kanskje 1 time å laste opp et bilde til dere siden nette vi har her er ikke innmari god! Skal prøve å oppdatere litt mer fremover so STAY TUNED

1 kommentar:

  1. Odaa! <3
    Du må skrive så ofte du kan for jeg følger vertfall med:D
    stor klem fra Olaug

    SvarSlett