søndag 27. juni 2010

Applikasjoner til Iphone!

Mine anbefalte Iphone applikasjoner:
Ibook - Her kan du laste ned bøker gratis og teksten er i ekstremt bra kvailitet!
Shazam - Har du en favoritt sang på radio men vet ikke hva den heter? Shazam hjelper deg!
7-eleven - Her får du vite nyheter hos 7-eleven og få spesial tilbudene(Bra for deg som vil spare)
Crazy facts- Dette synes jeg er kjempe moro! Her kan du lese helt utrolig morsomme og overraskende fakta om alt og ingenting!
Springpad - Her kan du lagre restauranter, matretter, favoritt vin o.l på en systematisk måte!
PayBack - Her kan du holde oversikten om hvem du skylder penger til eller hvem som skylder deg! Veldig fint å ha med på foreksempel en hyttetur, PayBack regner ut regnestykke for deg!Veldig praktisk applikasjon.
Photoshare - Hvis du savner bluetooth deling av bilder så mye som jeg gjør, kan du laste det ned sånn at det er mulig på Iphone og! Her kan man bare begynne å dele og sende.
Matprat - Jeg mister litt inspirasjon om hva jeg kan lage for mat. Dette er bra program hvis du trenger hjelp.
Ismoothie- Jeg er veldig glad i smoothie- Dette er perfekte oppskrifter og inspirasjon.
Skype, Facebook og Twitter - Dette er applikasjoner jeg MÅ ha !

Håper dette var gode tips til dere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar