lørdag 4. september 2010

Nettsider: Film og TV

Ville komme med noen av mine tips til nettsteder dere kan besøke om
dere vil se noe informasjon eller streame en TVepisode eller en film!

Sidereel.com
Her kan du få en oversikt og tilgang til streaming av de fleste TV-serier.

Rottentomatoes.com
Her kan du søke på filmer og få en karakter og omtale av filmen. Du kan også få
informasjon om det kommer nye filmer :)

tvduck.com eller surfthechannel.com
Her pleier jeg å se alle mine episoder av alle mine favoritt tv-serier!

Itunes Movie trailers
Vil du se når de nye filmene kommer og når!? Dette er en side jeg går inn på for
å virkelig glede meg til de nyankommende filmene og se trailerne!

play.com
Her kan du gå inn å gjøre gode kupp på enten serier, filmer, spill og bøker.
Go go go! (gratis shipping)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar