mandag 7. desember 2009

Orker mer?




Nå er jeg så ufattelig sliten at jeg faktisk har slitt og kavd meg gjennom dagen. Har jobbet hele helgen og ikke hatt pause før jeg skulle i barnehagen i dag. Virket som humøret smittet over på barna siden alle gråt hele tiden. Noen ganger er det litt tøft, men det er ikke annet å gjøre enn å prøve å få fram et smil. Og noe som ALLTID hjelper for meg er musikk- alle stopper opp når man setter på julemusikk og humøret går litt opp.
Jeg måtte til og med lene hodet mitt bakover når jeg kjørte hjem fra jobb siden jeg klarte ikke holde det oppe, høres overdrevet ut men tuller ikke :P Ser dere ikke på bilde?? hehe

Skal ta meg en god dusj nå før jeg skal ha en tradisjonell julemiddag med grøt og familie, så er det jobb igjen... gleder meg til jul- rolig stemning og mye musikk.

-ov

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar