fredag 26. mars 2010

Mor og far på besøk!


Jeg er superfornøyd! Dette har vært den beste dagen på lenge!
1.EKSAMEN ER FERDIG! Det gikk sånn ok, men jeg har jo vært på sykehus, så synes det gikk så fint som det kunne !
2.Mor og far kom for akkurat 5 timer siden! Vi måtte vente to timer på flyplassen...gjett om jeg var spent og gledet meg:) Det var utrolig deilig å se dem igjen ! Gleder meg til denne uken jeg skal tilbringe med dem. Jeg skal vise dem skolen min, restaurantene jeg pleier å spise på, stranden vi pleier å dra til...ja rett og slett alt! Blir utrolig spennende å vise dem alt jeg har opplevd de ukene jeg har vært her.
3.Jeg har fått gaver =) Mamma og pappa hadde med bursdagsgaver fra familien og min bestevenninne ! Jeg ble kjempe glad!

Nå skal jeg legge alle tingene i senga og bare se på de nye tingene mine!=) Jippi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar