mandag 1. mars 2010


Nå føles det lenge siden vi var på flyet på vei til Bali! Tiden begynner å gå fort! Skolen blir mer og mer viktig, så vi har jo egentlig ikke vært sååå mye i solen! Tenk at jeg har blitt halvparten så brun på en måned enn jeg pleier å bli på en ukesferie!? Jaja, får vel bli brunere etterhvert! Alle hjemme forventer jo at jeg skal bli meega brun når jeg kommer hjem.

Jeg har shoppet mye fint, men tenker jo også på pengebruken...kremt:S Det er veldig mye fint å kjøpe her! Skal prøve å få inn et bilde av en veske jeg har kjøpt her senere=)

Det morsomste som har skjedd siden sist er vel at vi har besøkt en jungel full av aper! Monkeyforest! Det var innmari kult i begynnelsen men så ble det skummelt, apene er veldig frempå! Det var en som hoppet på Thomas og begynte å lete i lommene hans etter mat:p hihi...han ble litt skremt. Vi har også hilst på andre dyr i en dyrehage. Der fikk vi holde en slange (det gjorde ikke jeg), et slags kattedyr og klappe en løve!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar