tirsdag 15. mars 2011

JEG VANT!



Selv om jeg ikke har så mye energi for tiden så dro jeg en liten tur på Storsenter.. tenkte egentlig å bare være der en liten stund, men så skjedde det noe moro! Jeg så at de hadde en konkurranse og skulle dele ut 100 stk gavekort på 1000 kr på Sandvika storsenter. Åjada, så tenkte jo optimistiske-Oda at man må jo alltid prøve...tenk om, ikkesant? Skulle du ikke tro, optimistiske-Oda vant! Wohoo. Så da ble det litt for mye energibruk på den shoppingen. Nå skulle jeg egentlig lese litt også male med utstyret jeg hadde kjøpt...men er for sliten. Rart for lite energi du har, enda du har ligget og slappet av og prøvd å bli frisk leenge.
-odaviktoria

2 kommentarer:

  1. ÆÆ, så gøy! Gratulerer? Vant du gave kort på 1000 kronasjer? Hva kjøpte du? V<3

    SvarSlett
  2. Kjøpte det som er på bilde=) 1000 kr gikk fort:P haha
    -odaviktoria

    SvarSlett