lørdag 12. mars 2011

Syk....igjen ja


Nå har jeg ligget i senga og gått rundt i tre dager. Orker ikke mer egentlig? Kan man få lov til å bare si stopp, vil ikke mer, orker ikke. I natt fikk jeg ikke sove... selv om alt jeg tenker på er at jeg vil sove. Er bare veldig sliten og føler jeg ikke får krefter før om lenge. Sånn er det vel å være syk..? I dag tidlig (eller sent om kvelden for meg siden jeg ikke hadde sovet noe særlig) fikk jeg en melding av Henriette som sa at jeg hadde Viktoria-navnedag! Bare en melding fra en god venninne varmer alltid et hjerte. Fikk melding av Vilde og da! (skal ikke glemme å nevne deg! ) Ha en god helg alle sammen! Håper jeg blir mer inspirert til å legge ut mer spennende innlegg snart.

- odaviktoria

3 kommentarer:

  1. God helg kjære, og god bedring!

    SvarSlett
  2. Jeg elsker bloggen din, når du kan besøke www.hyppiechic.etsy.com

    Tusen takk

    Joao & Sonia
    Team Hyppiechic

    SvarSlett
  3. Å tusen takk for varme ord! Skal gå inn på siden med en gang!

    -odaviktoria

    SvarSlett