torsdag 16. juni 2011

FERDIG



Nå skal jeg virkelig bare slappe av! hm...nei. Det er vanskelig å slappe av med en gang. Men uansett, jeg er ferdig med alle syv eksamene og jeg må si det har gått ganske bra. Så jeg er storfornøyd! Ikke det at jeg vet hva jeg skal bruke disse karakterene til, men nå har jeg i alle fall muligheten til masse. Tar meg bare et "friår" med jobb og kanskje litt reising! Det som står for tur nå er sommer,kragerø, trening, sol, gode middager og Frankrike! Videre skal jeg kanskje ta turen til Trondheim og kanskje en Britney konsert? Nå skal jeg i alle fall nyte livet!

Jeg har en utrolig flott familie! Jeg fikk nemlig blomster når jeg kom hjem etter min siste eksamen! Hva er det med jenter som gjør oss så glade for blomster? Lukt, farge...stas?
-odaviktoria

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar