onsdag 8. juni 2011

GB by Gunn Britt




Pakken i posten var noen godbiter fra det danske merke GB by Gunn Britt. Jeg har lenge lett og prøvd å finne noen produkter for håret som er både billig og bra. Ikke alltid enkelt! Men nå skal jeg prøve disse fra Makeupstyle. De kostet ikke så mye! Så absolutt et pluss allerede. Jeg har også hørt at mange er fornøyde med produktene.

Det jeg har startet med er Deep treatment, Star Dust og volume spray mousse.
Jeg har allerede blitt helt forelsket i Star Dust. Jeg har den i Light mocca. Det er et pudder som er utrolig enkelt å påføre. Du bare klemmer midt på flasken så fordeler den seg gjevnt i håret. Den hjelper for elektrisk hår (noe som jeg alltid har problemer med), og småfett hår. Den gjør OGSÅ at du får med volum i håret ved å løfte håret og påføre den nederst i hårroten. De to andre produktene har jeg ikke prøvd enda, men jeg skal si ifra om jeg blir fornøyd!

Ha en flott da alle sammen! Likte dere forresten innlegget om produkter? (med andre ord: vil dere ha mer? )
-odaviktoria

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar