mandag 19. juli 2010

Lagring av stæsj!




Smykkene min er et rene kaos, og for ikke å snakke om klærne mine! Fy! Jeg har tenkt lenge over at jeg vil ta tak i en skikkelig opprydding og få orden i alle små ting og stæsj som alltid blir liggende rundt omkring! Noen andre som har den sånn eller? Smykker, ledninger, klær, sminke, produkter, capser, skjerf osv... Alt slikt vil jeg gjerne få lagt unna sånn at det ser "ryddig" og fint ut. Jeg begynner å få ideer skal dere se.

Man finner mye lure lagringsting på Kremmerhuset og landstil (nettbutikk)
Si ifra om dere har noen forslag til hva jeg kan ha stæsjet mitt i!

1 kommentar:

  1. Finn et sted på en vegg hvor du henger masse kroker, når du er ferdig lager du en slags "ramme" rundt! Blir utrolig fresht :-) Og det liver opp rommet like mye som f.eks et bilde.

    Sommerhilden fra Synne/makeitbig.blogg.no

    SvarSlett