fredag 23. juli 2010

My day in pictures













I dag var vi på tur til Krikken, det var bygget bunkeranlegg av nordmen til tyskere under krigen 1941-45. Det var veldig spennende, vi gikk inn i lange huler og det var umulig å se noenting. Egentlig litt skummelt for Oda..men jeg klarte det litt. Det var skyttergraver, haller og ganger. Jeg synes alltid det er så gøy å se tegn og rester som er igjen fra lang tid tilbake, og det fikk vi virkelig se nå. Tenk at jeg har sittet i den samme skyttergraven som tyskerne på 1940-tallet gjorde, det synes jeg er fryktelig spennende. Det var til og med skilt der det stod: Advarsel, gå på dette området på eget ansvar. Har et bilde av det på telefonen som jeg kan poste etterpå. Nå skal jeg til byen en tur, skal poste senere hva dagens funn blir =) tadaa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar