onsdag 20. april 2011

Fake Bake it!




Jeg har jo egentlig innsett at jeg ikke har den samme brunfargen nå som jeg hadde da jeg kom hjem fra Bali. Man blir ikke så brun her i Norge....om vinteren! haha. Det er bare å glemme. Men nå har endelig Fake Bake kommet til Norge- da blir det andre boller. Glem solarium, det er ikke bra nemlig! På torsdag brukte jeg den for første gang, og jeg elsket den! Ingen skjolder, kjempe godt resultat, lukter godt og du kan vaske den av med såpe og vann! Herlig! Nytt favoritt produkt! Men du må passe på- den er veldig effektiv- så ikke spray mye. Du kan få tak i Fake Bake produktene på Nikita. Det finnes masse annet utvalg av Fake Bake produkter.
-odaviktoria

1 kommentar:

  1. haha, trodde først det ene bildet ditt der var på deres terrasse, det hadde vært noe det, wow!! :D -Henri

    SvarSlett