mandag 4. april 2011

Nå er det begynt!



Hud har jeg alltid sagt er viktig for meg, men jeg har jo aldri gjort noe med det. Føler at vi er i en verden med millioner av gode produkter og aaaaner jo ikke hva SLAGS merke jeg skulle bruke.

Men når man da har valgt.....ja da må du tenke på hvordan hudtype du har, så om hvordan renseprodukter du skal velge. Peeling,masker, toner, rensemelk, renseskum og renseolje- det var bare for rengjøring...
For fuktighet må du tenke på- dagkrem, serum, repair krem og nattkrem.....
Ikke få meg til å begynne med produkter til øyne og lepper. Jaja, ANYWAY- Jeg har nemlig fått ut min frustrasjon og lagt mitt problem over til mine venninner. Til bursdag fikk jeg endelig valgt en løsning på det ene problemet. Jeg bruker nå Cliniderm - kan skaffes på Apoteket. Er veldig fornøyd allerede! Huden min er utrolig myk, og jeg bruker ikke lenger servietter om kvelden! Anbefaler produktet på det sterkeste!
-odaviktoria

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar