søndag 10. april 2011

Why I love mye job

Alle blir overrasket når de hører at jeg jobber i en brudesalong. Like morsomt å fortelle der hver gang. Jeg må si at jeg skjønner hvorfor de blir overrasket. Det er vel ikke det første man tenker på med meg. Det er ikke sånn at jeg før hadde en drøm om å gifte meg, og jeg har nemlig ikke en liten bok hvor jeg skriver alle drømmene mine og planene for dagen. Men jeg elsker å jobbe der. Jeg er jo midt i smørøye av lykke, kjærlighet og drømmer. Jeg elsker at jeg kan få de fleste ansikt til å lyse opp ved å kle dem opp i kjolen de har drømt om lenge. Det er rett og slett godt. Rundt meg er det luksus, detaljer...rett og slett jenteting som gjør at jeg føler meg glad. Og ikke for å snakke om jentene på jobben... de er fantastiske! Jeg er virkelig glad for at jeg fikk denne jobben og kan huske det som en god tid for resten av livet.
-odaviktoria

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar