tirsdag 24. mai 2011

Expect nothing...




Ikke det at livet er over...man må ikke tenke sånn. Men nå i det siste er ting litt...ja vet ikke. Alt er egentlig bra. Men skolen sliter meg litt ut. Også må jeg stoppe opp og tenke over hva jeg egentlig gjør det for. Nå i det siste tenker jeg litt sånn at uansett..uansett får jeg det bra i livet, selv om jeg ikke kommer inn på de beste skolene og får en bra jobb... men hva er all denne jobben jeg gjør da? Kan jeg ikke bare slutte og leve litt? Jeg føler jeg har satt av så mye tid på skole og gjengjelde presset at jeg kan ikke bare godta hvor jeg kommer inn og hva jeg gjør fremover. Jeg skal prøve å holde mote oppe! Alt går som regel bra. Bare noen ganger trenger man å dra seg litt ekstra opp. Følelser er alltid noe man må deale med, og noen ganger er man ekstra følsom for ting. Nå kunne jeg trengt noe til å løfte meg opp, men alt jeg får er dårlige nyheter...Virker som om ingenting går.
....no this:...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar