søndag 15. mai 2011

PJs



Natten kryper innover. Jeg er egentlig ikke trøtt...har satt fram stearinlys, gossip girls og Glee for dette blir en sen kveld. Dagene går så fort så hvis jeg legger meg nå...så plutselig er det mandag igjen! Hjelp... I morgen skal jeg handle inn mat til 17.mai, hente post, gjøre kjemi og fysikk, og hjelpe mamma med å få seg Spotify. Blir nok er ganske rolig dag forsåvidt...og det er jo bra. Det har vært få av de i det siste. Men noen ganger klarer jeg ikke slappe av, det er nok på grunn av eksamene. Uansett hva jeg gjør så er jeg urolig... hvis jeg leser vil jeg gjøre noe annet og ta masse pauser, mens hvis jeg tar pause har jeg utrolig dårlig samvittighet fordi jeg burde lese. Det er aldri liksom bra nok. Jaja, nå skal jeg i alle fall prøve å slappe av og sove! Men først...noen episoder;) God natt!
-odaviktoria

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar