mandag 30. mai 2011

Yesterday´s snapshots



Dagen i går begynte spontant med en biltur med familien. Føler meg som et barn igjen når jeg sitter bak i bilen og hører på mamma og pappa diskutere om ditt og datt. I ørene durer musikken på akkurat passe høyt. Hensikten med turen var at vi skulle se på noen hytter til salgs på Mylla. Mange fine, spesielt de som ligger til et vann. Hvis jeg skulle bestemt skulle alle hus ligge ved et vann... På vei hjem stoppet vi for middag og en liten tur innom Hadeland. Der så vi hvordan glass ble laget, og fikk med oss noe hjem. Plutselig var hele dagen borte... Så skyndte jeg meg til Thomas, siden vi skulle se Hangover II, men den var utsolgt...søren! Vi ble litt rastløse så vi endte opp med å flytte senga til Thomas og byttet rom til TV-stua. Det ble veldig fint! Liker forandringer av og til... ihvertfall når man ikke får seg leilighet så fort! Så nå våknet vi opp i et annet rom gitt...så vi skal pusse opp litt mer i dag.
-odaviktoria

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar